Trening asertivnosti

Trening asertivnosti je proces učenja veščin za samozavestno ravnanje in učinkovito komunikacijo v medsebojnih odnosih.

Kratek test asertivnosti:

  • Se pogosto obremenjuješ s tem, kaj si drugi mislijo o tebi?
  • Ne upaš reči NE, ko si to želiš ali občutiš krivdo?
  • Se v nekaterih situacijah počutiš nemočno in nesamozavestno?
  • Se pogosto zelo trudiš ustreči drugim in pozabljaš nase?
  • Ne upaš izraziti svojega mnenja?
  • Ali te kritika zelo prizadene in se zato počutiš slabo?

Ste na katero izmed vprašanj odgovorili z DA? Potem vas vabimo na trening asertivnosti!

Kontaktirajte nas

Trening asertivnosti – aktualna srečanja

Vabimo vas, da se nam pridružite na tedenskih srečanjih ali intenzivnih 4 urnih treningih asetivnosti.
Aktualne termine poiščite na strani z novicami.

Trening asertivnosti – način dela

Treningi asertivnosti potekajo v obliki 10 zaporednih srečanj ali v obliki intenzivnega seminarja. Treningi potekajo enkrat tedensko po dve uri, v zaporedju 10 tednov oziroma po dogovoru.

V skupini je največ osem članov. Vsako srečanje je namenjeno posamezni temi. Treningi asertivnosti potekajo v obliki vaj, diskusij, iger vlog, v sproščenem vzdušju, ki omogoča, da učenje novih veščin postane zabava. Udeleženci prejmejo gradivo in dobivajo tudi domače naloge :) .

Vsak od udeležncev si na začetku treningov zastavi lastne cilje, ki bi jih želel tekom treningov asertivnosti doseči, npr. kaj želi v posameznih medsebojnih odnosih spremeniti (reči ne prijateljem, jasno povedati svoje mnenje v službi, konstruktivno izražati svoja čustva v odnosu s partnerjem ipd.).

Glavne teme, ki so obravnavane na treningih asertivnost so: teorija komunikacije, različni načini vedenja, govorica telesa, sprejetje in podajanje kritike, razumevanje in izražanje čustev, sprejemanje komplimentov, samozavest.

Enkrat mesečno organiziramo intenzivni trening asertivnosti (4 ali 8 ur).

Cilji treninga asertivnosti

Cilj treninga asertivnosti je naučiti se učinkovite komunikacije, veščin za samozavestno ravnanje in izboljšati samopodobo.
Trening asertivnosti

Na treningu asertivnosti se naučimo, kako:

  • razumeti in izražati čustva na ustrezen način,
  • prevzeti odgovornost za svoje vedenje,
  • reči NE in zmanjšati občutke krivde,
  • povečati občutek zadovoljstva s sabo,
  • konstruktivno ravnati s konflikti,
  • podati in sprejeti kritiko/pohvalo,
  • v svoje življenje vnesti želene spremembe,
  • biti prijazen do sebe!

Center za krepitev samozavesti
Maja Koren Kocjančič

M: 031 426 360
E: info@samozavestni.si
Fb: http://facebook.com/samozavestni

Želite biti na tekočem s članki in našimi dogodki?

Prijavite se na brezplačne e­-novice.